<div>Olay, dün akşam saatlerinde Eskibağlar Mahalesi Zübeyde Hanım Bulvarı üzerinde hizmet veren bir burger restorantında meydana geldi.</div> <div>Edinilen bilgilere göre 6 kişilik arkadaş grubu bahse konu işletmeye girerek yemek siparişinde bulundu. Yemeği yiyen gruptan 6 kişiden 3'ü bir süre sonra fenalaştı.</div> <div>Olay yerine ihbar üzerine polis ve sağlık ekibi sevk edildi. Eskişehir Yunus Emre Devlet Hastanesi’ne kaldırılan 3 şahıs, tedavilerinin ardından taburcu edildi.</div> <div>Yiyeceklerle alakalı numune alıp inceleme başlatıldığı öğrenildi.</div> <h3>https://www.turkhaber.com/haber/avrupa-birligi-ve-suriye-arasinda-ticari-iliskiler-yeniden-basladi-4142760.html</h3>