Büyükşehir, Muharrem ayının bereketini vatandaşlarla paylaşıyor
Bursa Büyükşehir Belediyesi, Hicri takvime göre yılın birinci ayı kabul edilen Muharrem ayı vesilesiyle 17 ilçede 28 farklı noktada vatandaşlara aşure ikramında bulunuyor.
- 25-06-2026 17:50