Tarık ÇAPÇI

Tarık ÇAPÇI

tarikcapci1963

GELMİŞ GEÇMİŞ!

GELMİŞ GEÇMİŞ!
Bursaspor'un yeni sezon formaları satışa çıktı.
1995 yani otuz yılı aşkın bir geçmişe sahip kulüp mağazasının gelmiş geçmiş en doğru modelleri bu sezonun ürünleri diyebilirim.
Fetih Forması ile de pastanın üstüne çilek eklenmiş oldu. Ki o forma tüm ülkede ses getirdi, talep gördü.
Tekstilde "Koşan Mal" tabiri vardır.
Çok satan ürünler için kullanılır.
İşte Bursastore yetkilileri de "Koşan Modelleri' sahaya sürmüşler.
Kaliteleri de dizaynları da çok iyi. 
Fiyatları da piyasaya göre normal.
Bu şartlarda Bursasporluyum diyen herkes formalardan en az bir tane almalı. 
"Bu sezon en az 100 bin forma satılmalı" görüşümü dile getirmiştim.
Yönetimin de aynı hedefi koyması güzel.
Yalnız "En az" kısmını tekrar vurgulamak istiyorum.
Zira bu şehirde 4 milyon insan yaşıyor.
Zira Bursalıyım diyen kendini Bursalı hisseden herkes Bursaspor forması almalı. Adeta 'Bu şehrin 'üniforması' haline gelmiş Bursaspor Formasına sahip olmamak olur şey değil.
Bu arada insanlara formaları ulaştırmak da çok önemli.
Bunu sürekli vurguluyorum. 
Stat mağazası arabası olmayanlar için uzak kalıyor. İnsan sirkülasyonun yoğun olduğu yerlerde Bursaspor ürünleri yer almalı. 
Bu satışları çok artırır. Bunun için de 
Bursastore Aracı mutlaka yeniden faaliyete geçmeli. Bunun yanı sıra Heykel, Çarşı, Nilüfer, Yıldırım'ın belirli noktalarında ve AVM'ler'de orjinal Bursaspor formaları satışa sunulmalı.
Bu güzel modeller eve dönüş sezonunda tüm Bursalıların üzerinde olmalı.
Ait olduğumuz yere şık bir şekilde dönelim.
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
yılmaz pehlivan
yılmaz pehlivan 2 saat önce
sayın tarık çapçı...önüne gelenin mal yaptığı dönemlerde çöp ürünleri bile arma sevdasıyla alıp bursastore.ye sahip çıkan bu taraftar bu sene ortalığı yıkar hedefimiz her aileye en az bir forma.......