<div>Bursaspor Başkanı Enes Çelik TSYD Bursa Şubesi’nin düzenlediği kahvaltı organizasyonunda basın mensuplarıyla bir araya geldi. Segesta Cafe’de düzenlenen toplantıda konuşan Başkan Enes Çelik, “Zaman kaybetmeden 1. Lig’e çıkmış olmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Ama işimiz bitmedi. Yolcuğumuz devam ediyor. Bu sene Süper Lig’e çıkmak için çalışmalarımızı devam ettiriyoruz. Transfer dönemi henüz başlamadı ama taraftarımız başladı zannediyor. Ligler devam ediyor. Geçtiğimiz seneler gibi kulüpten rica edip transferleri açıklamak olmuyor.” ifadelerini </div> <div>Bursaspor Başkanı Enes Çelik, 5’i yabancı 2’si yerli 7 oyuncu alınacağını açıkladı. 7 futbolcu ile de yolların ayrılacağını belirten Başkan Çelik, Ali Ay’la da önümüzdeki hafta cuma günü görüşeceklerini belirtti.</div> <div>Bursaspor Başkanı Enes Çelik TSYD Bursa Şubesi’nin düzenlediği kahvaltı organizasyonunda basın mensuplarıyla bir araya geldi. Segesta Cafe’de düzenlenen toplantıda konuşan Başkan Enes Çelik, “Zaman kaybetmeden 1. Lig’e çıkmış olmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Ama işimiz bitmedi. Yolcuğumuz devam ediyor. Bu sene Süper Lig’e çıkmak için çalışmalarımızı devam ettiriyoruz. Transfer dönemi henüz başlamadı ama taraftarımız başladı zannediyor. Ligler devam ediyor. Geçtiğimiz seneler gibi kulüpten rica edip transferleri açıklamak olmuyor.” ifadelerini kullandı</div> <div></div> <h3>“BORCU ERİTEREK GİDİYORUZ”</h3> <div>Başkan Enes Çelik şöyle devam etti: “31 Mayıs’ta Mali Genel Kurulumuz olacak. Tüm verileri açık şekilde açıklayacağız. Burada da kendi dönemimizden bir sonraki döneme borç bırakmamak çok önemli. Geçen sene de bırakmamıştık. Bu çok önemli. Borcu arttırmamak bile ciddi bir veriyken biz eksilterek gidiyoruz. Diğer kulüplerden de ciddi anlamda görüşmek isteyen başkanlar oluyor. Elbette bunları gerçekleştirmemizde taraftarımızın çok büyük bir payı var. 2011’de şampiyon olduktan sonraki yol 21 bin forma satmıştık. Biz bu rakama 2 günde ulaşacağımız neredeyse.”</div> <h3>“TARAFTAR SÖZÜNÜ TUTTU”</h3> <div>“Taraftarımız da sözünü tuttu.” diyerek sözlerine devam eden Başkan Enes Çelik, “Şampiyonluk için tebrik mesajları devam ederken, kombine bulamıyoruz mesajlarına döndü. Önümüzdeki sene Ocak-Şubat ayı gibi Süper Lig kombinelerini satışa çıkartacağız. Hazır şekilde kampa göndermek çok önemli. Planlamalarımız aynen devam ediyor.” dedi. Yabancı transferleriyle ilgili de dikkat çeken açıklama yapan Başkan Enes Çelik, “5 yabacı 2 yerli. Bonservisle alacağımız oyuncu sayısı 1 ya da 2 olacak. 12 milyon euroluk bütçe çalışmamız vardı.” ifadelerini kullandı.</div> <div></div> <h3>LİG ORTALAMASI ÜZERİNDE OLMALI”</h3> <div>Transferlerle ilgili konuşan Enes Çelik, “Bir yabancı oyuncunun transferini bitirdik. Ancak ligleri devam ediyor. Mayıs’ın ortasında açıllayacağız. 2 oyuncu da bitme aşamasında. Yabancı oyuncuların da gelme sıcaklığı var. Avrupa’nın üst liglerinde oyuncular olduğu için Türkiye’de bir alt lige gelecekler. O yüzden rakam olarak biraz fazla istiyorlar. O lig farkı dezavantajını yaşıyoruz. Süper Lig’de devam edeceğimiz oyuncular olmasına dikkat ediyoruz. Süper Lig-Konferans Ligi seviyesinde oyuncular bakıyoruz. Lig ortalaması üzerinde olması için gayret gösteriyoruz. Dinamik bir süreç yaşıyoruz. Birçok takım hazır önerilen transferler yapıyor. Ama biz öyle yapmıyoruz. Elbette gelen mesajlara bakıyoruz. Bizim de ağırdan aldığımız süreçler oluyor. Daha iyisini buluyor muyuz diye. 27 Haziran’daki kampın ilk etabına %95 oranında transferi bitirmek. 1 kontenjan tutmak istiyoruz.” dedi.</div> <h3>https://www.turkhaber.com/haber/bursaspor-da-kimler-kaliyor-4142163.html</h3>