Faruk Çelik'ten galibiyet tebriği !

Bursaspor’un Yeni Malatyaspor’u 8-0 mağlup ettiği maçı yerinde takip eden ve takımı tebrik eden AK Parti Artvin Milletvekili Faruk Çelik, “Yeni sezonun ilk maçında Bursasporumuzu deplasmanda yalnız bırakmadık.” dedi.

Faruk Çelik'ten galibiyet tebriği !

AK Parti Artvin Milletvekili Faruk Çelik, Bursaspor’u Malatya’da yalnız bırakmadı.

Yeşil-beyazlı takımı 8-0’lık galibiyeti sonrası yemekte ziyaret eden Çelik, futbolcuları tebrik etti.

Faruk Çelik, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, “Yeni sezonun ilk maçında Bursasporumuzu deplasmanda yalnız bırakmadık. Malatya’da elde ettikleri başarılı sonuçtan dolayı teknik heyeti, tüm futbolcuları ve cefakar taraftarları tebrik ediyorum.” ifadelerini kullandı.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...