<div>Geçtiğimiz Mart ayında gerçekleşen Genel Kurulda göreve gelen İskender İskenderoğlu başkanlığındaki BALKANTÜRKSİAD Yönetim Kurulu, Anıtkabir'i ziyaretinde Atatürk'ün mozolesine çelenk bıraktı.</div> <div>Anıtkabir Özel Defterini de imzalayan Başkan İskender İskenderoğlu, deftere şunları yazdı:</div> <div></div> <div><strong>“Büyük Önderimiz, Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK,</strong></div> <div>Balkan Rumeli Sanayicileri ve İş İnsanları Derneği (BALKANTÜRKSİAD) Yönetim Kurulu Başkanı, Yönetim Kurulu ve Üyeleri olarak huzurunuzdayız ve bundan büyük onur duymaktayız.</div> <div>‘Muhacirler kaybedilmiş toprakların aziz hatıralarıdır’ sözünüz doğrultusunda, yadigarınız olan Balkan ve Rumeli’deki kardeşlerimiz ile ekonomik, sosyal ve kültürel ilişkilerimizi kuvvetlendirerek sürdürmeye büyük özen gösteriyoruz.</div> <div>Bizler için ‘En Büyük Balkanlı’ sizsiniz ve belirlediğiniz hedefler doğrultusunda, ilkelerinize sımsıkı sarılarak, harp meydanlarında kazanılan başarıyı taçlandıracak ekonomik mücadeleyi zafere ulaştırmak için, sizin izinizden yolumuza devam ediyoruz.</div> <div></div> <div>BALKANTÜRKSİAD üyeleri olarak, Cumhuriyetimizin kurulmasında ve bugünlere gelmesinde başta zat-ı aliniz olmak üzere bütün silah arkadaşlarınızı ve emeği geçenleri bir kez daha rahmet, minnet ve özlemle anıyoruz.</div> <div>Hiçbir zaman bitmeyecek sevgimiz ve saygımız ile şükranlarımızı sunuyoruz.</div> <div>Ruhunuz şad olsun. Ne Mutlu Türk’üm Diyene.” ifadeleri yer aldı. </div> <h3>https://www.turkhaber.com/haber/turkiye-nin-en-dikkat-ceken-muzesi-4111492.html</h3> <div> </div>