Beşiktaş GAİN, EuroLeague'de

EuroLeague'in, ligin gelecek sezondan itibaren 20 takımla oynanmaya devam etmesine karar verdiği öğrenildi. EuroLeague yönetimi tarafından, Beşiktaş GAİN'in, 20’nci takım olarak EuroLeague'e katılmasına karar verildi.

Beşiktaş GAİN, EuroLeague'de
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR