<div>EuroLeague yönetimi, ligin gelecek sezondan itibaren 20 takımla devam etmesin kararlaştırdı. Buna göre Beşiktaş GAİN, Monaco’nun yerine 20’nci takım olarak EuroLeague'e katıldı.</div> <h3>https://www.turkhaber.com/haber/goztepe-altinordu-ya-talip-oldu-4147244.html</h3>