Bursalı maratoncular emniyete koştu

Türk Emniyet Teşkilatı’nın 180. yıldönümü dolayısıyla Bursalı 4 maratoncu, açtıkları pankartla birlikte 6 kilometre koştu.

Bursalı maratoncular emniyete koştu

Türk Emniyet Teşkilatı’nın 180. yıldönümü sebebiyle Bursalı Yasin Avcı, Gülbeyaz Özdemir, Metin Bozkurt ve Emin Sonlu, açtıkları ’Polis Haftanız kutlu olsun’ pankartıyla Kent Meydanı’ndan koşmaya başladı.

Kent Meydanı’ndan başlayan maraton, 6 kilometre devam ederek Çevik Kuvvet Şube Müdürlüğü’nde son buldu. Sporcuları kapıda karşılayan Çevik Kuvvet Şube Müdürü Mustafa Akıncı karşılayarak makamında ağırladı.

https://www.turkhaber.com/haber/ Bursa-da-bir-koye-panik-yasatan-yangin-4088080.html

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR