<div>TFF 2. Lig Beyaz Grup play-off finalinde pazar akşamı Bursa’da Muğlaspor’la karşılaşacak Elazığspor, son çalışmasını bugün Özlüce İbrahim Yazıcı Tesisleri’nde yaptı.</div> <div></div> <div>ANTRENMANI BAŞKAN ENES ÇELİK DE İZLEDİ</div> <div></div> <div>Yeşil beyazlı kulübün tesislerini açtığı Elazığspor’un antrenmanının bir bölümünü Bursaspor Başkanı Enes Çelik de izledi.</div> <div></div> <div>SERTAÇ ÇAM VE BURAK ALTIPARMAK'LA SOHBET ETTİ</div> <div></div> <div>Trendyol 1. Lig’e çıkmayı hedefleyen Gakkoşlar’a “hoş geldiniz” diyen Başkan Çelik, ligin ilk yarısına Bursaspor forması giyen Elazığsporlu Sertaç Çam ile 2022 yılına kadar TFF 1. Lig’de 3 sezon Bursaspor forması giyen Burak Altıparmak’la da ayaküstü sohbet etti.</div> <div></div> <div>Karşılaşma, pazar günü Bursa Atatürk Spor Kompleksi Matlı Stadı’nda saat 19.00’da başlayacak.</div> <div>ÇELİK’TEN GÜZEL EV SAHİPLİĞİ ÖRNEĞİ</div> <div></div> <div>Bu arada Bursaspor Başkanı Enes Çelik, Bursa’da oynanacak final karşılaşması öncesinde güzel bir ev sahipliği örneği sergiledi</div> <div></div> <div>Başkan Çelik, Elazığspor Başkanı Ahmet Fethi Yılmaz ile Muğlaspor Başkanı Menaf Kıyanç ve iki kulübün yönetim kurulu üyelerini akşam yemeğinde konuk etti.</div> <div></div> <div>Çelik, iki kulüp yönetimini, Bursa’nın ünlü İskender Kebapçısı’nda ağırlad</div>