<div><b>Öğrenci</b><span> </span><b>katkı</b><span> </span><b>paylarına<span> </span></b>yaklaşık<span> </span><b>yüzde 10 zam<span> </span></b>yapıldı. Tıp fakültelerinde<span> </span><b>öğrencilerin<span> </span></b>ödeyeceği para 642 liradan 706 liraya, diş hekimliğinde 537 liradan 590 liraya, hukuk ve işletmede 340 liradan 374 liraya çıkarıldı.</div> <div><b>Uzaktan ve ikinci öğretimde</b><span> </span>ise veterinerlik fakülterelerinde öğrencilerden alınacak para 2 bin 319 liradan 2 bin 549 liraya, inşaat ve mimarlık fakültelerinde 1661 liradan 1825 liraya, hukuk ve işletme fakültelerinde 1255 liradan 1379 liraya yükseldi.</div> <div><b>Resmi Gazete'de bugün yayımlanan Cumhurbaşkanı Kararı'na göre öğrencilerin ödemesi gereken ücret çizelgesindeki bazı okullar şöyle:</b></div> <div>Tıp fakülteleri: 706Diş hekimliği:590Veterinerlik: 462Pilotaj: 562Bilgisayar: 463İnşaat: 463Mimarlık: 463Güzel Sanatlar: 377Fen Edebiyat: 340Hukuk: 374İktisat: 374İşletme: 374İlahiyat: 340Eğitim: 340Yabancı Dil: 340İletişim:340Açık Öğretim: 77Konservatuvar: 703Turizm: 227</div> <div><b>UZAKTAN EĞİTİM VE İKİNCİ ÖĞRETİM</b></div> <div>Veteriner: 2549Pilotaj: 5098Bilgisayar: 1825İnşaat: 1825Mimarlık: 1825Fen Edebiyat: 1530Hukuk: 1379İktisat: 1379İşletme: 1379</div> <div><b>LİSANSÜSTÜ İÇİN DE AYNI </b></div> <div>Lisansüstü öğrenim gören öğrenciler, önlisans ve lisans öğrencilerinin yararlandığı haklardan ve sunulan hizmetlerden aynı şekilde yararlanacak.</div> <div><b>BAŞKA ÜCRET ALINAMAYACAK</b></div> <div>Öğrencilerden yeni kayıt ve kayıt yenileme sırasında katkı payı/öğrenim ücreti dışında her ne ad altında olursa olsun ücret alınamayacak. Açık öğretim ve uzaktan öğretim materyal ücretleri bunun dışında tutulacak.</div>